/layout/all/ikona_am.png./layout/all/ikona_am.png/layout/all/ikona_am_a.png./layout/all/ikona_am_a.png /layout/all/ikona_a1_automat.png./layout/all/ikona_a1_automat.png/layout/all/ikona_a1_automat_a.png./layout/all/ikona_a1_automat_a.png /layout/all/ikona_a1.png./layout/all/ikona_a1.png/layout/all/ikona_a1_a.png./layout/all/ikona_a1_a.png /layout/all/ikona_a.png./layout/all/ikona_a.png/layout/all/ikona_a_a.png./layout/all/ikona_a_a.png /layout/all/ikona_a_neomezene.png./layout/all/ikona_a_neomezene.png/layout/all/ikona_a_neomezene_a.png./layout/all/ikona_a_neomezene_a.png /layout/all/ikona_b.png./layout/all/ikona_b.png/layout/all/ikona_b_a.png./layout/all/ikona_b_a.png /layout/all/ikona_b_automat.png./layout/all/ikona_b_automat.png/layout/all/ikona_b_automat_a.png./layout/all/ikona_b_automat_a.png /layout/all/ikona_be.png./layout/all/ikona_be.png/layout/all/ikona_be_a.png./layout/all/ikona_be_a.png

SKUPINA "A"

opravňující k řízení všech motocyklů

Věk pro získání řidičského oprávnění je min. 24 let, nebo být držitelem řidičského oprávnění skupiny A2 alespoň 2 roky.

Výuka pro získání řidičského oprávnění na motocykl je individuální a přizpůsobuje se plně potřebám žadatele.

Výcvik je prováděn na motocyklu Honda CBF 600.


Výcvik pro všechny skupiny motocyklů je rozdělen na dvě části, tou první je výcvik ovládání motocyklu na uzavřené cvičné ploše s vyloučením provozu tzv. cvičištěm.


Pro tento výcvik disponujeme plochou, která splňuje všechny podmínky stanovené zákonem, včetně měření rychlosti radarem, proto je zde prováděna i závěrečná zkouška.
Díky tomu máte jistotu, že pokud zvládnete při výcviku všechny požadované úkony, jistě je zvládnete i při závěrečné zkoušce.


V první fázi výuky na cvičišti žák nejdříve jezdí na motocyklu Honda CB 500, vybaveném druhými řídítky s instruktorem za zády, stejně tak jako se výcvik prováděl v minulosti. Tím je prakticky vyloučena možnost pádu a žák získá všechny dovednosti potřebné k tomu, aby mohl sám usednout za řídítka.


Je samozřejmé, že tento způsob výcviku nezabrání případným pádům, a proto máme motocykly vybavené speciálními padacími rámy, které vysoce snižují, či dokonce zabraňují škodám na motocyklech. Můžete se proto spolehnout, že i při případném poškození motocyklu nebude po nikom vyžadována náhrada škody!

Druhou částí výcviku je výcvik v běžném provozu na pozemních komunikacích. Ten je prováděn tím způsobem, že jede žák sám na motocyklu, a je doprovázen učitelem, který jde za ním, a dorozumívají se spolu pomocí komunikačního zařízení - interkomu.


Závěrečná zkouška se potom skládá ze tří částí, tou první je test ze znalostí pravidel silničního provozu, dále z vámi získaných dovedností na cvičišti a nakonec se zjišťuje vaše chování přímo v provozu na pozemních komunikacích.


© 2010 - 2018 Pavel Wagner - Autoškola Wagner
vytvořil DYNAMIC software